MENJANA PENDAPATAN DENGAN SIMKAD TUNE TALK TONEPLUS


TUNE TALK TONEPLUS - PELUANG MERASA SENANG


TUNE TALK TonePlus  - Prepaid That Pay You Back

Menjana Pendapatan Melalui Prabayar/Prepaid Top Up

Klik Pada Laman Web Dibawah Untuk Maklumat Lengkap
MUHAMMAD SUHAIB: 019-5268095 (CALL/MSG/WHATAPPS)
NO. AHLI: TPA 034444


SIMPAN KAD BIRU INI DITEMPAT WARIS ANDA BOLEH TEMUI JIKA DIPERLUKAN UNTUK TUNTUTAN INSURAN SEHINGGA RM100K


APA ITU TUNE TALK TONEPLUS

Toneplus Sdn. Bhd. adalah anak syarikat dibawah Tune Talk yang menjalankan plan pemasaran produk TonePlus berbentuk sistem menyerupai MLM tetapi menggunakan 'System 2 Up'. Berbeza dengan plan-plan pemasaran oleh Telco yang lain, ia memberikan pulanganBonus Tunai untuk jumlah 'top-up' dari downline anda terus ke akaun bank setiap bulan serta mata ganjaran(point) setiap kali anda top up untuk ditebus tanpa had masa serta pelbagai faedah lain termasuk insuran kemalangan(PA) sehingga RM100,000.00. 


KENAPA PERLU MENYERTAI PROGRAM INI
Kebaikan & Kelebihan TonePlus

a.  Boleh kekalkan nombor telefon anda samada prepaid/postpaid.
b. Tiada had masa....boleh buat cepat-cepat atau santai-santai(kecuali Level 1).
c. Anda boleh sponsor direct downline tanpa had....menjana pendapatan dengan cepat.
d. Bonus 13% setiap level dibayar kepada anda setiap bulan kedalam akaun peribadi anda.
e. Mata ganjaran(point) untuk setiap top-up untuk ditebus dengan pelbagai hadiah menarik.
f. Tebus mata ganjaran(point) - tiket kapal terbang Air Asia ke destinasi tertentu .
g. Tak perlu jumpa downline untuk jual produk secara berulang...sebab mereka top-up sendiri.
h.  Kos permulaan RM90: RM30.00 airtime, RM20.00 bonus upline & RM40 keahlian/insuran.
i.  Hanya perlu top-up minima RM30 sebulan untuk kekal aktif dan menerima bonus 13%.
j.  Insuran Kemalangan percuma bernilai RM100,000 dengan minima top up RM30 sebulan.
k. Bonus tahun baru antara 5% - 20% dibayar pada Januari tahun berikutnya.
l.   Koperat Diskaun 30% jika menginap di Tune Hotel(buat tempahan melalui HQ Toneplus).
m.Tak perlu jual produk macam MLM, ramai  orang pakai handphone dan bayar prepaid.
n.  Pendapatan dari bonus boleh diwariskan jika berlaku kematian.
o. Program ini dilindungi oleh Lembaga Pelindung Kebajian Pengguna Malaysia











Bagaimana Nak Sertai Program Tune Talk Toneplus Ini?

Langkah Pertama:       Dapatkan Simkad TonePlus dengan hanya RM90.00. Upline (Penaja) anda akan buat PENDAFTARAN ke TonePlus melalui SMS sahaja. Simkad anda akan diaktifkan selepas pendaftaran diterima dengan mengirim 1 sms saja. Anda akan menerima nombor handphone dan nombor keahlian 6 angka contohnya TPA 034444. Nombor TPA ini adalah nombor keahlian seumur hidup untuk akaun anda dan digunakan semasa pendaftaran ahli baru(downline) anda.

Langkah Kedua:            Untuk memulakan bisnes, anda perlu ada 4 simkad bernilai RM70 sekeping dari upline anda. Cari kawan dan daftarkan 4 orang ahli baru dibawah anda dengan melakukan langkah pertama diatas dalam tempoh sebulan. Anda layak mendapat ‘Fast Track Bonus’ sebanyak RM20.00 dari setiap simkad dan anda telah berjaya menjana RM80.00. Bermakna...pendaftaran anda adalah percuma.

Langkah Ketiga:         Terus mencari dan mendaftar ahli baru untuk mengembangkan downline anda yang akan menjana ‘passive income’ untuk anda. Lebih ramai downline anda, lebih cepat dan banyak pendapatan pasif anda. Bantu dan bimbing downline anda untuk membantu diri anda sendiri.


Pendaftaran Melalui SMS(Dilakukan oleh Penaja)

TPD (8 Digit Terakhir Simkad) (Nama Penuh) (No. K/P) (Alamat) (Poskod) IDP (TPA Penaja)

Nota: Setiap data dijarak satu ‘space’.Jangan type kurungan(   ).

Nama Bank dan No. Akaun anda boleh dikemaskini kemudian didalam sistem melalui ‘member login’ dengan hanya type no. k/p dan password 1234(perlu di ubah). Maklumat berkaitan 'passive income' anda boleh dilhat disini.

Hantar ke DEC 1: 010 800 9637/ DEC 2: 010 800 8387DEC 3: 010 800 9883

Data Entry Centre(DEC) ambil masa antara 12 - 24 jam untuk pendaftaran. Hubungi upline/penaja anda untuk bantuan jika tidak menerima sms dari Data Entry Centre(DEC).


Kekalkan Nombor Lama Melalui SMS(Dilakukan oleh anda sendiri)

MNP (8 Digit Terakhir Simkad) (Nama Penuh) (No. K/P) (Alamat) (Poskod) (Telco Lama) (No. Lama)

Hantar ke DEC 1: 010 800 9637 @ DEC 2: 010 800 8387 @ DEC 3: 010 800 9883

Data Entry Centre(DEC) ambil masa antara 12 - 24 jam untuk pendaftaran. Hubungi upline/penaja anda untuk bantuan jika tidak menerima sms dari Data Entry Centre(DEC).

Tip Penting - Guna simkad anda yang sedia ada sehingga ia tidak aktif lagi selepas penukaran nombor asal berjaya dilakukan. Tukar ke simkad TonePlus untuk kekal berkomunikasi sambil menjana pendapatan pasif.


BAGAIMANA MENGHADAPI BAKAL DOWNLINE ANDA

MENANGANI MASALAH ‘REJECTION’  BAKAL DOWNLINE

Semasa anda bertemu dengan bakal downline, anda dijangka akan berhadapan dengan beberapa pertanyaan dan masalah. Pertanyaan dan masalah tersebut boleh digunakan sebagai bahan didalam ceramah atau kempen anda. 

S1.      Rate TonePlus mahal: Panggilan(28sen) ,SMS(10sen ) dan Internet(2sen/Mb).
J1.      Mengapa perlu risau atau mengeluh kadarnya mahal....untuk tempoh 3 bulan pertama sahaja anda terasa membayar mahal. Selepas 3 bulan, pendapatan pasif anda sudah menjana pendapatan sehingga ratusan ringgit sebulan. Dengan pendapatan yang masuk secara percuma, anda sudah lebih dari mampu membayar top-up bulanan dan masih mempunyai baki untuk dibelanjakan. Maka boleh lah dianggap anda melanggan TonePlus secara percuma walau sebanyak mana anda guna setiap bulan.

S2.      Saya takde kawan untuk diajak menjadi downline saya.
J2.    Jangan tipu diri anda sendiri. Penyamun pun ada kawan. Anda hanya malu untuk mengajak rakan anda untuk bersama-sama menyertai program TonePlus. Anda malu untuk bercakap dan menceritakan kebaikan program TonePlus. Orang yang malu untuk mencuba adalah orang yang menempah kegagalan didalam hidupnya. Ingat...”Perjalanan Seribu Batu Dimulai Dengan Langkah Pertama”. Pilihan ditangan anda....susah atau senang.

S3.      Boleh percaya ke program TonePlus akan mengubah hidup saya.
J3.    Saya tak mahu cakap banyak....lihatlah sendiri didalam website berkaitan kejayaan Tone Excel. Mereka telah lama berjaya..dimulai dari tahun 2010. Sudah ada bergelar jutawan, berpendapatan ratusan ribuan dan ribuan RM sebulan. Kelebihan anda sekarang..TonePlus masih baru dgn keahlian baru mencapai 33 ribu ahli. Tone Excel sudah mencapai 330 ribu keahlian. Maka anda juga berpeluang menjadi antara perintis terbaru. Pokoknya....kita kena usaha. “Tidakkan dapat sagunya, jika tidak dibelah ruyungnya”. Allah Berfirman maksudnya: “Tidak berubah nasib suatu kaum itu jika kaum itu tidak mengubah nasibnya sendiri”.

S4.     Camne nak ajak orang yang dah memang ada handphone dan setia pada Telco tersebut.
J4.      Caranya...kenalpasti rakan berpotensi...terutama yang ada 2 handphone. Tanya pada mereka...apa kau dapat setiap bulan dari Telco kau? Adakah telefon kau menguntungkan kau? Apakah penghargaan kau dapat dari Telco setelah melanggan sekian lama? Beritahu mereka apa yang akan mereka dapat setelah melanggani TonePlus...Bonus, Reward, Insuran 100k, Hadiah Umrah, Tiket penerbangan percuma melalui penebusan point dan lain dari masa ke semasa.

S5.      Aku sayang nombor lama...takut kawan tak dapat kontek.
J5.     Jangan risau...selepas pendaftaran berjaya dan simkad telah diaktifkan, kau dah boleh tukar ke nombor lama(port-in) hanya dengan sms je. Takut apa bendanya.

S6.      Aku sayang Telco lama...sms murah, 1 sen je untuk sehingga 10 orang.
J6.       Takut dan sayang apa bendanya...Bukankah kau akan dapat income besar selepas 3 bulan. Biarlah mahal sikit, tapi income kau yang akan bayar. Nak lebih hebat lagi, beli smartphone dan langgan internet TonePlus..kau boleh ‘whatsup’ dan ‘wechat’ selama mana kau sanggup....Semuanya ditanggung oleh ‘income pasif’ kau setiap bulan yang masuk terus kedalam akaun bank.

S7.      Aku tak faham macam mana nak cerita kat kawan la....
J7.   Tak susah manapun...kau tahu guna internet? Layari je www.toneplus.my, klik ‘download’ dan klik ‘power point presentation’. Kau akan ditunjuk secara interaktif satu persatu cara pendapatan dijana dengan jelas. Habis susah sangat kalau dia tak tahu guna internet...bagi je ‘Buku 555’ dan suruh dia baca.

S8.     Dimana nak beli Top-Up kalau aku dah jadi ahli Tune Talk TonePlus
J8.    Anda boleh melakukan topup dimana sahaja kedai menjual prepaid, termasuklah di 7Eleven, Pasaraya, Perbankan Online, Stesen Minyak dan sebagainya






BAGAIMANA PENDAPATAN PASIF DIJANA OLEH RANGKAIAN DOWNLINE




PELUANG TIDAK DATANG SELALU. 
REBUTLAH PELUANG KEEMASAN.

YANG BULAT TIDAK DATANG MENGOLEK
YANG PIPIH TIDAK DATANG MELAYANG

MULAKAN LANGKAH PERTAMA ANDA.....MENDAFTAR KE TONEPLUS         
MULAKAN LANGKAH KEDUA.....DAFTAR RAKAN DAN SAUDARA MARA        
LANGKAH KETIGA.....BANTU DIRI ANDA DAN DOWNLINE UNTUK BERJAYA  

tekan disini jugak yer....:)

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DISINI :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...